Lumea afacerilor are termeni care nu sunt vernacular comun în cultura tineretului, dar fără cunoștințe despre aceste concepte fundamentale, milioane rămân în urmă în planificarea carierei. De exemplu, distincția dintre statutul corporației și acordurile de operare ale LLC poate părea trivială pentru unii, dar atunci când aceste documente trebuie redactate și executate, diferența dintre ele ar putea însemna diferența între succesul sau eșecul afacerii tale.

Valoarea cunoștințelor nu este diminuată de vârstă sau statut. Nu se așteaptă ca indivizii să fie absolvenți de facultate de drept pentru a deveni cetățeni implicați sau adulți responsabili. Toate profesiile necesită un anumit nivel de abilități și expertiză, așa că arta de a planifica o carieră, o afacere sau chiar viața, necesită un anumit nivel de înțelegere despre ce să ne așteptăm de la ocupațiile noastre și cum funcționează lucrurile. De exemplu, o persoană tânără care dezvoltă un plan de afaceri trebuie să înțeleagă că fiecare entitate de afaceri este o „persoană juridică” – o construcție umană creată prin legislație (înregistrarea companiei) în jurisdicții legale de stat și federale.

Odată cu această înțelegere vine întrebarea – Care este diferența dintre statutul corporației și acordurile de operare ale LLC?

Statutele și acordurile de operare sunt foarte similare în sensul că ambele determină afacerile interne ale unei organizații. Cu toate acestea, ele nu au aceleași aplicații legale sau aplicabilitate în conformitate cu legea. Din perspectiva legislației comerciale din Statele Unite, statutele se referă la corporațiile comerciale, în timp ce acordurile de operare se aplică companiilor cu răspundere limitată (LLC).

Diferența dintre statutele și acordurile de operare devine mai importantă dintr-o perspectivă operațională. Regulile și prevederile referitoare la structura operațională a organizațiilor sunt abordate diferit. De exemplu, prevederile statutului pot include lucruri precum:

Pe de altă parte, un acord de operare poate acoperi elemente precum structura de gestionare a membrilor și drepturile de vot, similar cu statutele. Cum sunt gestionate distribuțiile către membri și înregistrările întâlnirilor pot fi, de asemenea, abordate ca prevederi operaționale. Articolul nostru despre distincția dintre statutele și acordurile de operare evidențiază similaritățile și diferențele într-un mod care ajută un individ să navigheze apele atunci când decide care este cea mai bună opțiune pentru situația sa.

Există două concluzii principale din această discuție care se aplică oricărui antreprenor aspirant și căutător de locuri de muncă. Prima este că cunoștințele sunt cheia pentru a fi complet pregătit să conducă sau să gestioneze oameni. A doua este că indivizii și organizațiile au dreptul de a cunoaște legile și reglementările care se aplică în contextul lor de afaceri.

Categoriile de luare a deciziilor, clasificările și datoriile legale ale personalului de management variază de la o structură de afaceri la alta și nu sunt interschimbabile. De aceea, este important să cunoaștem regulile de conducere asociate cu organizația și cum este gestionată aceasta. Desigur, există multe alte domenii ale afacerilor pentru care o persoană tânără sau un căutător de locuri de muncă trebuie să se pregătească în ceea ce privește planificarea carierei.

Din perspectiva planificării carierei, cele de-a 2-a și 4-a blocuri fundamentale ale Evaluării personalizate a carierei Cognitrom (CCP) sunt Învățarea Legii și Învățarea Reglementărilor (reguli ocupaționale). Aici CCP identifică dacă individul recunoaște sau nu necesitatea de a învăța despre regulile asociate cu alegerile de carieră. Practic, dacă un individ nu este conștient că este benefic să învețe despre regulile drumului, obstacolele vor persista – și adesea – vor crește.

Statutele și acordul de operare sunt un microcosmos pentru învățarea regulilor asociate cu deciziile ocupaționale. Acestea sunt decizii fundamentale în care orice persoană care caută un loc de muncă sau ia în considerare începerea unei afaceri ar trebui să fie pregătită și dispusă să investească pentru a lua o decizie informată. În același mod în care o persoană nu ar solicita unui medic dintr-o sală de urgență să efectueze o intervenție chirurgicală fără a fi făcut unele cercetări despre practica medicinei, același lucru trebuie aplicat atunci când se fac alegeri de carieră sau de afaceri.

Asta ne duce înapoi la importanța planificării și pregătirii care intră în dezvoltarea carierei și execuția afacerii. Pregătirea oferă unei persoane încredere în ceea ce face. Deschide oportunitatea de a urmări oportunitățile corecte. Fără pregătire, o persoană rămâne adesea cu alegerea limitată de a „merge pe asta” și de a spera la ce e mai bun. A face acest lucru necesită ca individul să fie dispus să accepte riscul care vine cu acel nivel de spontaneitate.

Căutătorii de locuri de muncă și antreprenorii au mai multe resurse disponibile astăzi decât oricând. Exploratorul de carieră cognitiv, de exemplu, leagă punctele între un individ și acel număr tot mai mare de resurse. Concluzia cheie din discuția noastră de astăzi este că resursele sunt valoroase doar dacă sunt cunoscute. Învățarea elementelor fundamentale ale lumii afacerilor se leagă de capacitatea și disponibilitatea individului de a învăța regulile care se aplică profesiei alese.